Datum: 28-09-2021 - 09:53
dec
'20
Jaaroverzicht 2020: de 5 best bekeken nieuwsitems van het 3e kwartaal juli/aug/sept.
Geschreven door Redactie Blik Op Noordwijk

Zo vlak voor de jaarwisseling zie je overal een terug 'Blik Op' verschijnen, van wat er in 2020 allemaal gepasseerd is. BON doet daar lekker aan mee met de 5 best bekeken nieuwsitems van het eerste kwartaal van het jaar 2020...

Het was een raar jaar waarin heel veel activiteiten en evenementen werden geannuleerd of zeer kleinschalig werden uitgevoerd. Het was voor de redactie van BON weleens een uitdaging om nieuws te blijven vergaren, maar gelukkig is dat tot op de dag van vandaag goed gelukt. Want nieuws is er tenslotte altijd.

Heel veel lezers en volgers zijn er weer bij gekomen die het plaatselijke nieuws volgen via de website, de Facebookpagina, Twitter, LinkedIn en Instagram, en daar is BON heel blij mee. Verenigingen, scholen en instellingen sturen nieuwsberichten naar de redactie (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.), maar heeft u zelf een nieuwsitem over een bijzonder iets/iemand/jubileum/evenement/activiteit stuur het dan gerust in! Indien de fotograaf van BON beschikbaar is kunt u de deze uitnodigen voor vastlegging en plaatsing op de nieuwswebsite.

Daarnaast gaat de redactie van BON veel zelf op pad om voor u het laatste nieuws te vinden en te fotograferen. U heeft vast de herkenbare auto van Blik Op Noordwijk weleens zien rijden.

Ook adverteerders zijn nog steeds welkom. Door het flink stijgende aantal lezers neemt het bereik in de eigen regio enorm toe. Voor een vast laag bedrag per maand staat uw advertentie het hele jaar door online en worden nieuwsberichten/advertenties/vacatures binnen een dag geplaatst na toezending. Stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. voor alle voorwaarden en voordelen die het adverteren op BON met zich mee brengt.

De redactie is superblij met de fotografen die vrijwillig materiaal aanleveren om nieuwsitems van te kunnen maken. BON is ook heel blij met de samenwerking met Blik Op Noordwijkerhout en Blik Op Lisse. Met elkaar zorgen wij voor alle nieuwsberichten in de regio waar u op zit te wachten.Ook in 2021 zijn wij weer NIEUWSgierig.

We geven u hieronder de 5 best bekeken nieuwsitems van het 1e kwartaal jan/feb/mrt van 2020. De komende dagen volgen de andere kwartalen en als laatste een overzicht van de top 10 best bekeken items van 2020.

1: Hulpdiensten massaal ter plaatse ivm aangetroffen kinderfiets langs waterkant.

2: Oproep:beeldmateriaal gezocht van overvliegende F-16's.

3: Noordwijkers aan de deur verrast met 150.000 euro van de Postcode Loterij.

4: Overleden persoon aangetroffen op binnenplaats hotel.

5: René van der Gijp en Minouche de Jong getrouwd in Noordwijk.

Wij wensen u een gezond, gelukkig en nieuwsgierig 2021 toe en blijf vooral gezond!

Meest populair

• UPDATE: Aangepast persbericht van de gemeente: Het strand van Noordwijk is morgen afgesloten, inwoners mogen een frisse neus halen, mits ze de coronarichtlijnen naleven.
  • Update: Lichaam van Cees Binnendijk is gevonden. Politie vraagt aandacht voor de vermissing van Cees Binnendijk uit Rijnsburg.
  • GGD meldt: twee inwoners van de Gemeente Noordwijk besmet met coronavirus.
  • RDW geeft géén toestemming aan Strandrups om te mogen rijden.
  • Explosie en explosief gevonden: update: burgemeester sluit ‘Home’ aan de Grent.